KURUM DOSYA PLANI

Genel Sekreterlik

  • Üniversite gelen evrak kayıt ve havalesi
  • Üniversite giden evrak kayıt ve postası
  • Öğrenci ve personel konulu duyuruların  ve yazıların dışında kalan duyuru ve tanıtım yazışmalarının yapılması
  • Üniversitemiz araştırma merkezlerinin kuruluş ve bilgileri
  • Üniversite yönetim kurulu gündem ve kararlarının yazımı ve dağıtımı
  • Üniversite senatosu gündem ve kararlarının yazımı ve dağıtımı
  • Üniversite disiplin kurulu gündem ve kararların yazımı ve dağıtımı

İdari Mali İşler Daire Başkanlığı

  • Rektörlük Merkez Birimleri, Fakülte ,Yüksekokul, Enstitü ve M.Y.O’larına makine ve techizat alımları
  • Hastane Makine ve techizat alımları
  • Kiralama işlemleri
  • Rektörlük Hizmet Alımları (Temizlik ve Özel Güvenlik)
  • Mefruşat ve Demirbaş alımları
  • Ayniyat işlemleri
  • Genel temizlik işlemlerinin takip ve kontrolü
  • Maaş tahakkuk işlemleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

  • Üniversite internet altyapısı ve yönetimi
  • Network ve sistem yönetimi hizmeti
  • Bilgisayar ve çevre birimleri donanımı bakım ve onarım hizmeti
  • Web teknolojileri, web tasarım hizmeti
  • Bilgisayar yazılım hizmeti (Üniversite otomasyan yazılımları)
  • Bilgisayar donanım ve yazılım danışmanlık hizmeti
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
  • Mevzuat ile ilgili bilgiler birimin web sayfasında yer almaktadır.

Yapı İşleri Daire Başkanlığı

  • Üniversitemize bağlı birimlerin ayrılan ödenek dahilinde keşiflerin hazırlanması, ihale edilmesi, kontrollerin yapılması, geçici ve kesin kabullerin yapılması
  • Yatırım programında devam eden projelerin hazırlanması, keşiflerin çıkarılması, ihale edilmesi, kontrollerinin yapılması geçici ve kesin kabullerinin yapılması
  • Kamulaştırma işlemlerinin yapılması, gayrimenkullerin emlak beyannamelerinin verilmesi , taşınır malların kayıtlarının yapılması.
  • Birimimize ait maaşların hazırlanması
  • Rektörlük ve Bağlı Birimlerin su, elektrik, doğalgaz ve kanalizasyon arızalarının giderilmesi.
  • Rektörlük ve Bağlı birimlerin mobilya ihtiyaçlarının karşılanması

Personel İşleri Daire Başkanlığı

  • Akademik ve idari atama
  • Kadro derece değişikliği
  • İdari ve adli soruşturma
  • Emeklilik işlemleri
  • Görevlendirme
  • Siciller (Akademik ve İdari)
  • İzinler (Senelik,Ücretsiz, Askerlik)
  • Terfiler (Akademik ve İdari)
  • Hizmet değerlendirmeleri (Sigorta ve Bağ kur)
  • Personel kimlik kartları
  • Doktora ve lisans değerlendirmeleri
  • İntibak işlemleri
  • Sağlık karnesi dağıtımı
  • Yurtdışı izin onayları
  • Pasaport işlemleri
  • Hizmet belgesi
  • Asalet onayları
  • Dosya alım ve gönderimi
  • Görev süresi uzatımı

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

  • Genelgeler, İstatistikler, Anketler
  • Disiplin işlemleri
  • Akademik takvim
  • Formasyon
  • Oryantasyon
  • Yönetmelikler
  • Bölüm ve program açılması
  • Öğretim süreleri
  • Bölümlerin yönetimi ile ilgili işlemler (Eğitim öğretim ile ilgili)
  • Ana bilim dalları ile ilgili işlemler (Eğitim öğretim ili ilgili)
  • Öğrenciler ile ilgili yazışmalar
  • Başarı oranları
  • Eğitim programları ile ilgili işlemler
  • Öğrenci sayılar
  • Öğrenci kimlik kartları
  • Kayıt dondurma
  • Ders muafiyeti
  • Öğrenci kontenjanları
  • Öğrenci kayıt kabul işlemleri
  • Yatay, Dikey geçiş işlemleri
  • Ön kayıt ve özel yetenek sınavı
  • Lisans üstü öğrenci kontenjanları
  • Soruşturmalar
  • Kaydı silinen öğrenciler
  • Lisans tamamlama
  • Burs
  • Askerlik tecil işlemleri
  • Mezuniyet ile ilgili işlemler

Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyonu

  • Mevzuat ile ilgili bilgiler birimin web sayfasında yer almaktadır.

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

  • Mevzuat ile ilgili bilgiler birimin  web sayfasında yer almaktadır.

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

  • Her türlü sağlık hizmetlerinin yürütülmesi
  • Güzel sanatlar ve spor alanlarında çalışmalar ve gösteriler düzenlenmesi
  • Öğrencilere burs, kredi, beslenme, barınma çalışma,dinlenme ve boş zamanlarını değerlendirme olanaklarının sağlanması
  • Ulaşım ve iş bulma alanlarında yardımcı olacak hizmetlerde bulunulması
  • Psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetlerinin sağlanması ve öğrencilerin kişisel ve ailevi sorunlarının çözümlenmesi
  • Hizmet alanına giren konularda araştırma ve uygulamalar yapılması veya yaptırılması
  • Hizmet veren meslek elemanlarının yetişme gelişmelerini sağlamak için hizmet içi eğitim programları düzenlenmesi
  • Okuma salonları, öğrenci yurtları açılması
  • Toplantı, sinema ve tiyatro salonları, spor salon ve sahaları, kamp yerleri sağlanması bu ve benzeri diğer tesislerin kurulması, kiralanması, işletilmesi veya işlettirilmesi
  • Bu amaca yönelik olarak üniversitenin diğer birimleri ve üniversite dışındaki kuruluşlarla işbirliği içinde çalışır.


Hukuk Müşavirliği

  • Üniversitenin öğrenciler,diğer kişi ve kurumlarla olan anlaşmazlık ve uyuşmazlıklarında adli ve idari mercilerde üniversitenin haklarını savunmak, üniversitenin tasarruflarının yürürlükteki kanunlara uygun olarak icrasında, idareye yardımcı olmak.


Sivil Savunma Uzmanlığı

  • Üniversitenin sivil savunma hizmetlerini yürütmek bu konuda yapılacak çalışmalarla ilgili koordinasyonu sağlamak

DOĞRUDAN BAŞBAKANLIK

Herhangi bir kamu kurumunda aldığınız hizmetle ilgili bir sorunlar karşılaştığınızda, kamu görevlileri işinizi ihmal ettiğinde; istek, öneri ve şikyetleriniz iletmek istediğinizde BİMER'e başvurun.

  • Kamu Hizmet Standartları
  • Hizmet Envanteri
Celal Bayar Üniversitesi © 2014 | Güvenlik ve Gizlilik